fbpx

Często zadawane pytania

Jak sprawdzić, czy dane zakwaterowanie jest dostępne?
Po kliknięciu określonego zakwaterowania na dole pojawi się kalendarz, w którym można sprawdzić aktualną dostępność.

Gdzie są podane ceny zakwaterowania?
Po kliknięciu na konkretne zakwaterowanie, na dole pojawi się kalendarz, w którym można zobaczyć cenę za poszczególne noce, a po wybraniu żądanej daty pojawi się cena całkowita.

Kiedy należy zapłacić za rezerwację?
Aby potwierdzić rezerwację, należy zapłacić konto, które zostanie wyświetlone podczas procesu rezerwacji, albo procent całkowitej kwoty, albo pełną kwotę, zwykle jedną trzecią, a resztę płacisz na miejscu bezpośrednio właścicielowi zakwaterowania. Rezerwacje opłacone natychmiast kartą są automatycznie potwierdzane, ale płatność zostanie wycofana po potwierdzeniu przez wynajmującego.

Kiedy otrzymam potwierdzenie mojej rezerwacji?
Po zaksięgowaniu płatności na koncie naszego partnera, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zakupionej usługi wraz ze wszystkimi niezbędnymi szczegółami, w tym danymi kontaktowymi dostawcy zakwaterowania.

Czy mogę anulować lub zmienić rezerwację?
Anulowanie lub zmiana rezerwacji musi zostać dokonana w formie pisemnej, tj. pocztą elektroniczną. Usługa ta jest zazwyczaj płatna lub wiąże się z opłatą za anulowanie. Wszystkie aktualne opłaty są wymienione w Ogólnych warunkach zakwaterowania.

Czy można zabrać ze sobą zwierzę domowe?
Podczas wybierania zakwaterowania kliknij przycisk Filtruj i zaznacz ikonę psa, aby odfiltrować tylko te obiekty, do których można zabrać zwierzę domowe.

Co należy zabrać ze sobą, jeśli zostaniesz w latarni morskiej?
Powinieneś zabrać ze sobą wystarczającą ilość jedzenia, ręczników, ręczników kuchennych, zapałek do rozpalenia pieca, środków czystości i innych niezbędnych rzeczy na cały pobyt w latarni morskiej. Żywność można przywieźć do latarni Savudrija, Veli Rat i Struga za dodatkową opłatą, a po uzgodnieniu także do latarni Sv. Ivan na pučini, Porer i Prišnjak. Inne latarnie morskie Sušac i Palagruža znajdują się na pełnym morzu, gdzie dostawa jedzenia nie jest możliwa podczas pobytu.

Co się stanie, jeśli coś mi się stanie podczas pobytu w latarni morskiej?
Wszystkie latarnie morskie są wyposażone w radia i kanały alarmowe, które można wykorzystać do wezwania pomocy medycznej lub uzyskania porady medycznej. W przypadku klienta znajdującego się w niebezpieczeństwie, pomoc medyczna przybędzie łodzią motorową lub helikopterem. Ponadto wszystkie latarnie morskie, z wyjątkiem Prišnjak, są zamieszkane przez opiekunów i ich rodziny.

      Apartamenty Chorwacja 2024Apartmaji Na Hrvaškem 2024Urlaub Kroatien Geniessen 2024Urlaub Kroatien Geniessen 2024Ubytovanie v Chorvátsku 2024Ubytování v Chorvatsku 2024